aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Geçtiğimiz Ayda Neler Okudum? #9, Temmuz Dosyası

Temmuz 31, 2016
O resimde gördükleriniz, hepsi, temmuzda okumayı planladığım kitaplardı. Bir aksilik çıkmazsa bitirecek ve hiçbirini yarım bırakmayacaktım. Planlarım doğrultusunda hareket edebilmek için Günebakan Üçlemesi ile uzun bir cebelleşme dönemi yaşadım. Yarım bırakamazdım. Devam etmek zorundaydım. Elimdeki kitaplar bitecekti! Ne yazık ki öyle olmadı. Kendime işkence yapmamaya karar verip kitapları rafa kaldırdım.

Middlesex ve İçimdeki Müzik hariç her okuduğum kitabın yorumları mevcut. Aslında Middlesex'e bile şöyle ucundan değindiğim için (instagram üzerinden) İçimdeki Müzik için birkaç kelam etmek istiyorum.

Gayet tatlı ve okuması keyifli bir hikaye barındırıyor içinde. Dünyaya Melody'nin bakış açısından şöyle bir bakmak çok farklı bir deneyim oldu. Yürüyememek, konuşamamak... En kötüsü de sevgini bile belli edememek... İçimdeki Müzik her ne kadar çocuk kitabı kategorisinde yer alsa da bana kalırsa herkesin okuması gereken kitaplardan biri.

Yine kabataslak bir özet geçecek olursam şüphesiz ki "ayın kötüsü" Günebakan Üçlemesi, "ayın favorisi" Aşık Bir Adam ve "ayın en tashihli kitabı" da Babil Taşı oldu.

Ağustosta okuyacağım kitapları da hazırladım. Bu sefer listemde kısa kitaplar da olduğu için 12 kitap belirledim. Umarım araya kaynamalar olmaz ve yine umarım bu ay hiçbir kitabı yarım bırakmak zorunda kalmam. Bakalım, temmuzda 8 kitap okuyabilen ben, ağustosta hedefimi tamamlayabilecek miyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP