aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Kitap Tanıtımı: Tatlı Hesaplaşma - Wendy Higgins (The Sweet Trilogy #3)

Ağustos 10, 2015
Tür: Young Adult, Paranormal, Angels
Goodreads Puanı: 4.39
Orijinal Adı: Sweet Reckoning
Sayfa Sayısı: 440
Baskı Yılı: 2015 
Çeviri: Bige Turan
Yayınevi: GO! Kitap

İNANCINA SARIL


Vakit gelmiştir. Savaş artık kapıdadır. Kalbi duru bir Nefilin yeryüzünü iblislerden temizleyeceğine dair kehanetten haberdar olan Dükler, Anna’nın peşine düşmüştür.  Anna, hem kendi soyunun hem de tüm insanlığın kaderini belirleyecek olan hesaplaşma gününe kadar saflığını muhafaza etmek zorundadır. İblisleri cehenneme geri gönderecek olan Erdem Kılıcı’nı kullanabilmesi buna bağlıdır. Ama peşindeki iblisler ve yanı başındaki Kaidan Rowe ile işi hiç de kolay değildir. Anna ne pahasına olursa olsun, saflığını ve inancını koruyarak hayatta kalmalı ve iblislerle kozlarını paylaşacakları bu görkemli savaşa öncülük etmelidir.

Kitabı goodreads'e ekledim arkadaşlar. Şuradan ulaşabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Bunu da alayım da seriye öyle başlayayım bari :D

    YanıtlaSil
  2. Go ! Yayınevi'nin kitapları oldukça tasarımı hamuruyla her şeyi güzel oluyor. Sayfalar hiçbir zaman kırışmıyor. Ancak Karanlıkta Buldum Seni adlı kitabı arkadaşım bana verdiğinde yırtık olduğundaki siniri hala içimde saklıyorum. Yayın evi de çok başarılı kitaplar çıkartmıyor mu ? Ancak benim okuduğumda yazılar büyüktü, bu kitabı hiç incelemedim.

    YanıtlaSil
  3. Elinizden düşürmeyeceksiniz.Aklınızdan hiç yarım bırakılmaması gereken bir korku öyküsü şimdiye kadar gözünü açık tuttuğun için pişman olacaksın.

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP