aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Dex, Dex, Dex Okuyoruz!

Ekim 27, 2014
Sevgili Bir Otakunun Dünyası beni Dex taginde mimlemiş. Okuduğumuz ve kitaplığımızda bulunan Dexlerin bir listesini yapıyoruz. :) Onun listesine bakmak için tık tık. :) Benim listem oldukça kabarık olduğu için iki kategoriye ayırdım. 'Okuduklarım' ve 'okunmadığı halde kitaplığımda beni bekleyenler.' :) 

İçlerinden 2 serinin hastası, bir kitabın hayranı, bir diğer serinin fanatiği olmasa bile 3. kitabını beklemekte, Dex'in en bol kitabını çıkardığı yazarın serilerini ise başlarında sevmiş sonlarına doğru yazarın kendisini tekrar etmesinden yana kitaplarından oldukça sıkılmış final kitaplarını okumakta hiiiiççç acele etmeyen, içlerinden en nefret ettiği cümle kalıplarına sahip bir, hayır hayır iki kitabı okuduktan sonra Barrons vari bir kitapla karşılaştığı kitabın 2. kitabını yazar artık bitirse de bizde okusak, diğeri için ise Dex bekle allah bekle öldüm şuracıklarda diyerek içten içten söylenen bir Dex okuruyum şimdilik. :) 

Çıkardığı her kitabı başarılı bulmasam da zevk meselesi diyerek herkesin her kitabı sevemeyeceğininde farkında olan fakaaaatt içeriği geçip kapaklarından, imla hatalarından ve zaman zaman çevirilerden fazlasıyla hüsrana uğrayan da bir okurum... 

Hayat hikayemi yazdım resmen. :D Töbe töbe. Kendimi frenlemesem daha da yazacağım. Ne buluyorsam bu kadar... Benim önüme klavyeyi koymayın efendim. Çenem bir açılıyor bir açılıyor şaşırıyorum kendime. Artıııkkk listelerimize geçelim değil mi? :)

İşteeee okuduklarımmm;



Bu zavallılarda kitaplığımda beni okuuuuuu diye bekliyorlar. :)


Not: Resimleri böle hazırlama şeysini kopya çektim Min Li Li'den çok hoş durdu sanki. :D

Kimi mimlesem ki şimdi efendim, Dex okuyan kimler var. Hım....

Obur Kitaplık ve İki Kızın Kitaplığı'nı mimliyorum efendim. Kolay gelsin size de. :P :)

12 yorum:

  1. Giriş kısmına bayıldım. :D
    Benim kitaplarımın hepsi ebook.Önce ebook olrak okuyup sonra beğenirsem alıyorum ki şu ana kadar sadece iki kitabı beğendim. :D

    Ama senin tavsiye ettiklerini de alacağım Tüyap'ta. :)

    Bende mimin orjinal sahibi Hayaşperestten aldım kitapların resimlerini. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha saolasın. :D

      Hangi kitaplarını beğendin Dex'in bu arada merak ettim. :)

      Al valla seversin diye düşünüyorum. Okuyupta sevmeyene denk gelmedim henüz. 2-3 defa falan okudum herhalde ben seriyi.

      Hepimiz birbirimizden kopya çekiyorum yani. :P

      Bu arada alakasız olacak ama Eternal Summer filmini izledin miiii?

      Sil
    2. Karanlığın Kızı ve Güzel Şeytan kitaplarını beğendim.Dublin Caddesi de fena değildi.Duvrların dili olsa,acıtan güzellik ve bela kitaplarını okumasam da olurmuş. :D

      Haha aynen öyle sanırım. :D

      Yok izlemedim canım. :)

      Sil
    3. Bak o kitaplarını okumadım hiç. Nasıl bişey olduklarını bilmiyorum. Bir daha ki 5 TL kampanyasında o kitapları da alacağım. :D

      Bela'yı da okumadım ama Acıtan Güzellik ve Duvarların Dili Olsa beni de çok sarmadı. Bela'nın da konusu sarmıyor. O yüzden okuyasım gelmiyor valla. :)

      Keşke izlemiş olsaymışsın. :D Tayvan yapımı yaoi bi filmmiş. İzledim bitirdim. Sonundan hiç bişey anlamadım. :D Arkadaş mı kaldılar sevgili mi oldular hala çözmeye çalışıyorum. -_- Belki izleyen birileri bana yardımcı olur diye düşünüyordum. :D

      Sil
    4. Mitolojiyle alakalı,Medusa ve Athena ile ilgili. :)
      Ben okurken bayıldım,kitabın iyi olan bütün karakterlerini çok sevdim. :D
      Karanlık Avcı serisinde Artemis,bu seride de Athenaya gıcığım :3

      Belayı okuyan herkes çok beğenmiş ma ben beğenemedim nedense. *-*
      AG nin konusu bu türdeki diğer kitaplardan çokta farklı değil açıkcası,okunsa da olur okunmasa da. :D

      Yoi manga ve animeleri çok severim de iş canlılara yani film ve dizilere dönünce değişiyor.Daha önce izlemedim hiç film dizi falan ama bundan sonra da izler miyim bilemiyorum. :D
      Nette yok mudur ki yorumları oradan baksan. :)

      Sil
    5. Baktııımmm ama bulamadım. Neyse artık gerisi benim hayal gücüme kalsın napalım. :D

      Dediğin kitaplara da belki bi ara göz atarım. :) Ama karakter 16 yaşındaysa... hiç şansı yok. :)

      Sil
  2. Evet Dex fena değil :)

    bu arada yeni serim 1 kasımda başlıyor! bloğunuzda duyurmak serbest

    YanıtlaSil
  3. Soğuk Öpücük'ü hiç sevememiştim fakat Karanlık Sular ve Cam Şato'ya bayılmıştım! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer kitaplardan vakit ayırabildiğim an okuyacağım onları da. Sevip sevmeyeceğimi bilmiyorum ama beni çarpacak kitaplar olmadıklarını biliyorum en azından. O yüzden bekletiyorum rafta öylece. :)

      Sil
  4. DEX'in kitaplarına bayılıyorum ve buraya senin için bir öneri bırakmaya geldim :D Pür ve Füzyon okuduğum en iyi distopya romanlarındandı. Kesinlikle okumanı öneririm.

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP