aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yayın Hakları Satın Alınan Kitaplar #7

Ağustos 01, 2014
Yayın Hakları Satın Alınan Kitaplar

Geçenlerde Karen Marie Moning facebook sayfasında bir kitabı paylaştı ve şu sözleri ekledi, 'MAGIC BREAKS by Ilona Andrews goes on sale today which means more Kate and Curran! Love this series!' bende seriyi hemen okuma listeme ekledim tabii. Karen seviyorsa kesin güzeldir dedim. Türkiye'de çıkmamış kitap doğal olarak ama yayın hakları alınmışmıdır diye bir araştırma yaptım. Kate Daniels serisinin yayın haklarının alınıp alınmadığını bulamadım ama birbirinden güzel başka serilerin ve kitapların yayın haklarının hangi yayın evlerinden alındığını öğrendim. Bu kadar araştırma yaptıktan sonrada sizlerle de paylaşmamak olmaz değil mi? :) 

Yayın Hakları Satın Alınan Kitaplar


Yayın Hakları Satın Alınan Kitaplar


Yayın Hakları Satın Alınan Kitaplar

The Three by Sarah Lotz Tekin Yayınevi
The Long Shadow by Mark Mills Artemis Yayınları
Tatuaje (Tatuaje #1) by Ana Alonso Artemis Yayınları

Yayın Hakları Satın Alınan Kitaplar


Linklerin hepsi goodreads'a yönlendiriyor. :) Seri olan kitapların yayın haklarını ise genelde tüm seriyi birden satın alıyorlar. O yüzden devam kitaplarını eklemek istemedim tek tek her serinin. ^_^ İçlerinden en çok Arkadya Yayınlarının ve Pegasus Yayınlarından da Sweet Filthy Boy'u merakla bekliyorum. Erotik kitaplar arasında geçiyor ve 4.28 puan almış. Veee 4 kitaplık bir seri. Yazar ilk iki kitabını çıkarmış. 3. kitabı 2015'te 4. kitabı ise 2016'da çıkarmayı planlıyormuş. O kadar süre beklemeye değer bir seri midir acaba? :)

2 yorum:

  1. Benim de Sharing You dikkatimi çekti. 4.03 fena sayılmaz. Aspendos bu kapakla çıkarmasın da başka bir şey istemem :D The Big Love'ı satın alarak hata etmişler bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden güzel değil mi ki o kitap? :) Puanı 3 lerde sürünüyor gerçi çerezlik kitaplardandır kesin. ^_^ Hemen hemen her yayınevinin vardır bu tarz kitapları. İlla ki çok beğenilmese bile belli bir kesim tarafından okunacak kitaplar çıkarıyorlar. :)

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP