aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Manga Yorumu: Koi Suru Boukun

Ağustos 08, 2014
Koi Suru Boukun
Koi Suru Boukun

Tür: Manga, Yaoi (BL), Romance
Batoto Puanı: 4.33
Diğer Adı: The Tyrant Falls in Love
Cilt Sayısı: 8
Çıkış Tarihi: 2005
Çeviri Grubu: Heterophobia Fansub
Manga-ka: Hinako Takanaga


Yüksek lisans öğrencisi Souichi Tatsumi, zorlu, agresif, zorba ve en önemlisi de homofobiktir. Buna rağmen homoseksüellerin gözünden kaçmayacak bir fiziğe sahiptir. Laboratuvar asistanı Tetsuhiro Morinaga ise güvenliğini tehdit eden bu duruma rağmen ona karşı umutsuz bir aşk beslemektedir. Tatsumi'nin ayrıca, gay bir ilişkisi olan bir erkek kardeşi vardır ve bu da abisini tamamen deliye döndürmüştür.

Morinaga, Tatsumi'ye hislerini söylemek için can atmakta, ancak bu onun piyangoyu kazanmasından bile daha düşük bir ihtimal gibi görünmektedir. Gelgelelim Morinaga'nın arkadaşının verdiği mucizevi bir ilaçla onun eline düşen Tatsumi, acaba bu aşka nasıl karşılık verecektir?


Bu mangaya kesinlikle bir yorum yazmalıyım! Çok farklı çok şeker bir yaoi manga daha bitti. Çevirisi yine Heterophobia Fansub tarafından üstlenilmiş. Lak lak lak sürekli aynı şeyleri söylemek rahatsız ediyor beni ama yine harika bir edit ve yine harika bir çeviriyle okudum. Bir manganın çevirisi ve editi gerçekten çok önemli. Aldığınız keyfi büyük oranda etkiliyor. Bende ısrarla bu yüzden sürekli dile getiriyorum.

Gelelim mangamızın içeriğine. Çok farklı demiştim ya hani, işte onu dememde ki sebep bu sefer karakterlerimizden biri homofobik. Ölümüne nefret ediyor gaylerden. Bunun yanı sıra aşırı zorba ve agresif bir karakter. Mangaka çizimlerinde karakterin dünyasını çok başarılı bi şekilde yansıtmış. Tereddütlerini öfkesini nefretini çok güzel okuyabiliyorsunuz çizimlerden. Gerçi ilk başlarda biraz karışık geliyor rahatsız ediyor ama bir kaç bölüm sonra alışıyorsunuz.

Koi Suru Boukun

Tatsumi'nin partneri Morinaga ise aynı zamanda onun asistanı. Ve çok çook uzun zamandan beridir Tatsumi'ye aşık. Yalnız onun ölümüne olan nefretinin de farkında olduğu için bir türlü yanaşamıyor. Uzaktan sevmekle yetiniyor bunca sene garibanımız. Morinaga'nın yardımına ise arkadaşı koşuyor. Şey affedersiniz, koşuyor mu dedim? Kaplumbağa hızıyla ilerlese bile daha çabuk çözüm bulmuş olması gerekirdi. Yazık 4 sene boyunca aşkından ne acılar çekmiş bizim Morinaga -tamam tamam çok fazla abartmıyorum, sadece aşırı sempati duydum karaktere karşı napim. Biraz acındırmadan duramadım. ^_^

Koi Suru Boukun

Imm nerede kalmıştım? Hah çözüm buluyordu işte Morinaga'nın arkadaşı. Ona bir ilaç veriyor. Daha doğrusu uyarıcı veriyor yani göz göre göre. Kendisi de denemiş bu arada. Oldukça başarılı bulmuş ilacı. :D Morinaga ise bu ilacı kullanmakta kararsız. Fakat bişeyleer bişeyleeer olunca o ilaç pat diye Tatsumi'nin midesine iniyor -tesadüfe bak işte ne şeker yaaa ♥♥. ^_^ Sonrası ise malum, Tatsumi'ye Morinaga yardım ediyor... :) Ve böylece aralarında oldukça çekişmeli, bağırmalı vurmalı kırmalı bir ilişki başlıyor. ^_^

Koi Suru Boukun

Zorda olsa yavaş yavaş değişim geçiren Tatsumi'nin hikayesini okumak çok keyifliydi. Sürekli yüzümde aptal bir tebessümle okudum. Hatta yer yer kahkaha atmama bile vesile oldu manga. O zaman napıyoruz? Gönül rahatlığı ile bu mangamızı da yaoi severlere tavsiye ediyoruz. Sevmeyenlere de ediyoruz. Tatsumi gibi biri bile Morinaga'ya karşı koyamazken bizde koyamayız değil mi? :)

Koi Suru Boukun

Dip notların nottuu: Ayy çok saçma bi kelime grubu kullandım şimdi ama içinden öyle bir sevinç yaşıyordum ki klavyeden de böyle saçma bi şekilde dışa vurumu oldu işte. Tam şuanda şu dakika manganın ovasınında olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım. ^_^ Çok çok yaşasın değil mi? :))

Koi Suru Boukun

3 yorum:

  1. Hiç bu tarz bir kitap okumadım,açıkcası merak etmedim değil şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli ve komik oluyorlar. :) Denemek istersen eğer Sekaiichi Hatsukoi mangasıyla başlayabilirsin. :)

      Sil
  2. Bu mangayı satın alabileceğim bir internet sitesi var mı?

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP