aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yeni Tema, Yeni Seri

Kasım 22, 2013
Yaklaşık bir haftadır sitenin temasında değişiklikler yapmaya çalışıyorum. İçime sinen bir hale getirebilmek için epey bir uğraştım. Kaç defa sil baştan değişiklik yaptığımı, kaç defa şunuda yapayım şurayıda düzelteyim, şu kod çalışmadı acaba bunu nasıl düzeltebilirim dediğimi hatırlamıyorum. Başta retro havası verdim, sonradan renklerden sıkıldım ve vintage bir tema olsun istedim, sonra için içine pembe rengi girince de daha farklı bir hava verdim çıktım siteye. Logodan da anlaşılıyordur kararsızlıklarım zaten. Hala daha içime sinmiyor bir türlü tema. Neresini değiştirsem diye bakıp duruyorum sürekli. Yeni logomuda sevmedim sanki. Onuda değiştireceğim. Temayıda değiştireceğim. Komple bir değişiklik yapacağım tekrardan. Ama şimdilik bunu kullanmaya devam. O kadar uğraştım günlerimi verdim acısını çıkartmak istiyorum. Birde canımı sıkan alıntılarımı farklı stillere sokamıyorum. Çok sinir oldum. Eski temamda ne güzel oluyordu. Bunda çalışmadı bir türlü kodlar. Ama kararlıyım onuda çalıştırmanın bir yöntemini bulacağım.

Eski blogumun görüntüsü böyleydi işte;
blogger temaları

blogger temaları

Eski halimi daha iyiydi acaba? :( Off neyse artık napalım dayanamazsam artık nasılsa yedeğini aldım tekrar ona dönerim. 

Fakat bu tema en azından bir işe yarayacak. Yaklaşık 3 senedir okumak istediğim bir seri vardı. Ne zaman kitabı elime alsam bir bakıyordum, yerinde yeller esiyor başka bir kitap geçmiş elime onu okuyorum falan. Halbuki çokta merak ettiğim bir seri. Yeni temanın şerefine de işte bu seriye başlama kararı aldım. Onu okuyup yorumlayacağım. Bu sefer kararlıyım araya başka bir kitap girmeyecek. Yani umarım! İnşallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP